Potřebuješ poradit?
Potřebuješ s něčím poradit, nebo se na něco zeptat? Své dotazy tu přehledně můžeš vyřídit a spravovat formou tzv. ticketů. V co nejkratší možné době ti odpovím.
Ve formuláři níže klikni na tlačítko Nový ticket. Vyplň zde své jméno, e-mail, předmět dotazu a popiš, s čím potřebuješ pomoci, nebo co tě zajímá. Můžeš připojit i soubor, např. obrázek, dokument, fakturu. Nakonec, prosím, vyber kategorii dotazu, potvrď, že nejsi robot a zaškrtni souhlas se zpracováním osobních údajů*. Dotaz odešleš kliknutím na tlačítko Odeslat ticket.
Jakou kategorii dotazu vybrat?
- obecné – obecné, nespecifikované dotazy
- objednávky – dotazy na stav objednávky, žádost o její změnu/storno, potíže s dopravcem, reklamace atd.
- e-shop – dotazy na zboží, jeho dostupnost, potíže na stránce košíku či pokladny atd.
*Osobní údaje se nikam neukládají a dále nevyužívají, jsou potřeba pouze k vyřízení dotazu.
[supportcandy]