Jak reklamovat

 

I přes pečlivý výběr dodavatelů a kontrolu zboží před jeho odesláním se může stát, že se u některého kusu objeví větší či menší závada. Jak v takovém případě můžeš postupovat dál?

V obchodních podmínkách věnuj, prosím, pozornost bodu 7 – Práva z vadného plnění. Tady se dozvíš, za co jako prodávající odpovídám. Budu ráda, když mě nejprve kontaktuješ na e-mailu reklamace@lenka-varhanikova.cz, případně na telefonu 722 464 720 a domluvíme se na dalším postupu. Nemusíš se obávat nepříjemností, naopak – když budu předem vědět, co se děje, mohu reklamaci vyřídit co nejrychleji.

 

V případě, kdy se rozhodneš zboží reklamovat, postupuj, prosím, takto:

  • zboží reklamuj NEPRODLENĚ po objevení závady. Další používání může zamezit možnosti zjistit, kdy a jak k závadě došlo, a tudíž reklamaci uplatnit.
  • stáhni si a vytiskni Reklamační list 
  • v Reklamačním listu pečlivě vyplň všechny potřebné údaje: číslo objednávky (najdeš ho na faktuře v e-mailu), tvé jméno, adresu a kontaktní e-mail/telefon. Uveď, o jaké zboží jde a co nejlépe popiš závadu. V další části zvol, jak si přeješ reklamaci řešit (vzhledem k povaze obchůdku a jeho zboží je možné buď vadné zboží vyměnit za nový kus, nebo ho vrátit – v tom případě uveď i kam ti mají být odeslány vrácené peníze). Pokud zvolíš výměnu, uveď v dalším bodě, na jakou adresu má být nové zboží odesláno. Na posledním řádku vepiš datum, kdy reklamované zboží odesíláš a Reklamační list podepiš.
  • reklamované zboží spolu s Reklamačním listem zabal (ideálně tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození) a odešli na adresu Lenka Varhaníková, Ladova 2606/13, 586 01 Jihlava. Posílej, prosím, VŽDY DOPORUČENĚ, nikdy jako obyčejnou zásilku/obyčejný balík. Podací lístek si pečlivě uschovej, kdyby došlo ke ztrátě nebo nedoručení zásilky. V případě ztráty obyčejné zásilky nemohu převzít jakoukoliv odpovědnost za škodu. Při uplatnění reklamace ti doporučené poštovné obratem uhradím.

Co bude následovat dál?

Jakmile reklamované zboží převezmu, o uplatnění a vyřízení reklamace tě budu informovat e-mailem i písemně. Jako prodávající rozhodnu o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) Prodávajícímu.

O vyřízení reklamace tě informuji e-mailem. Vyměněné zboží nebo vrácené peníze neprodleně zašlu spolu s písemným potvrzením na adresu/ číslo účtu, uvedené v Reklamačním listu.

Přílohy